Polityka prywatności

Polityka prywatności strony internetowej

www.intcomp.pl

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony internetowej www.intcomp.pl jest Mariusz Tokarz wykonujący/a działalność gospodarczą pod firmą Intcomp, adres siedziby: LĘBORK, ul. Legionów Polskich 31A/15, adres do doręczeń: LĘBORK, ul. Legionów Polskich 31A/15, NIP: 8431552091, REGON: 521374817, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, adres poczty elektronicznej: sklep@intcomp.pl, dalej „Administrator”, będący/a jednocześnie Usługodawcą. , miejsce wykonywania działalności: LĘBORK, ul. Legionów Polskich 31A/15, adres do doręczeń: LĘBORK, ul. Legionów polskich 31A/15 NIP:8431552091, REGON: 521374817 , adres poczty elektronicznej (e-mail): sklep@intcomp.pl, zwany/a dalej "Administratorem".
    2. Dane osobowe zbierane przez Administratora za pośrednictwem strony internetowej są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.

 

  1. RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH, CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH
    1. CEL PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA.
      Administrator przetwarza dane osobowe za pośrednictwem strony www.intcomp.pl w przypadku:
      1. skorzystania przez użytkownika z formularza kontaktowego.
        Dane osobowe są przetwarzane na podstawie
        art. 6 ust. 1 lit. f) RODO jako prawnie usprawiedliwiony interes Administratora.
      2. zapisania się przez użytkownika do Newslettera w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną.
        Dane osobowe są przetwarzane po wyrażeniu odrębnej zgody,
        na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
      3. Zakup usług na stronie internetowej www.intcomp.pl
    2. RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH.
      Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych użytkownika w związku ze sprzedażą usług:
      1. Imię i nazwisko,
      2. Data urodzenia,
      3. Adres (zamieszkania),
      4. Adres e-mail,
      5. Numer telefonu,
      6. NIP  (w przypadku przedsiębiorców)
    1. OKRES ARCHIWIZACJI DANYCH OSOBOWYCH.
      1. Dane osobowe użytkowników przechowywane są przez Administratora:
      1. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy,
        a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata.
      2. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda,
        tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata.
    1. Podczas korzystania ze strony internetowej mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera użytkownika lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.
    2. Od użytkowników mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych na stronie internetowej. Podstawą prawną tego rodzaju czynności jest prawnie uzasadniony interes Administratora
      (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług.
    3. Podanie danych osobowych przez użytkownika jest dobrowolne.
    4. Dane osobowe będą przetwarzane także w sposób zautomatyzowany
      w formie profilowania, o ile użytkownik wyrazi na to zgodę na podstawie
      art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Konsekwencją profilowania będzie przypisanie danej osobie profilu w celu podejmowania dotyczących jej decyzji bądź analizy lub przewidywania jej preferencji, zachowań i postaw.
    5. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane
      przez niego dane są:
      1. przetwarzane zgodnie z prawem,
      2. zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
      3. merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.

 

  1. UDOSTĘPNIENIE DANYCH OSOBOWYCH
    1. Dane osobowe użytkowników przekazywane są dostawcom usług, z których korzysta Administrator przy prowadzeniu strony internetowej.
      Dostawcy usług, którym przekazywane są dane osobowe, w zależności
      od uzgodnień umownych i okoliczności, albo podlegają poleceniom Administratora co do celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy).
    2. Dane osobowe użytkowników są przechowywane wyłącznie na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).

 

  1. PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI WŁASNYCH DANYCH ORAZ ICH POPRAWIANIA
    1. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność
      z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    2. Podstawy prawne żądania użytkownika:
      1. Dostęp do danych – art. 15 RODO
      2. Sprostowanie danych – art. 16 RODO.
      3. Usunięcie danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – art. 17 RODO.
      4. Ograniczenie przetwarzania – art. 18 RODO.
      5. Przeniesienie danych – art. 20 RODO.
      6. Sprzeciw – art. 21 RODO
      7. Cofnięcie zgody – art. 7 ust. 3 RODO.
    3. W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt 2 można wysłać stosowną wiadomość e-mail na adres: sklep@incomp.pl
    4. W sytuacji wystąpienia przez użytkownika z uprawnieniem wynikającym z powyższych praw, Administrator spełnia żądanie albo odmawia jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak - z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – Administrator nie będzie mógł spełnić żądania w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując użytkownika uprzednio w terminie miesiąca od otrzymania żądania - o zamierzonym przedłużeniu terminu oraz jego przyczynach.
    5. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę
      do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

  1. ISTOTNE TECHNIKI MARKETINGOWE
  1. Administrator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje
    do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać
    i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
  2. Administrator stosuje rozwiązanie automatyzujące działanie Serwisu
    w odniesieniu do użytkowników, np. mogące przesłać maila do użytkownika po odwiedzeniu konkretnej podstrony, o ile wyraził on zgodę na otrzymywanie korespondencji handlowej od Adminstratora.
  1. LOGI ADMINISTRATORA
  1. Informacje zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu.
    Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.
  1. PLIKI "COOKIES"
    1. Strona Administratora używa plików „cookies”.
    2. Instalacja plików „cookies” jest konieczna do prawidłowego świadczenia usług na stronie internetowej. W plikach „cookies" znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony, a także dają one także możliwość opracowywania ogólnych statystyk odwiedzin strony internetowej.
    3. W ramach strony stosowane są rodzaje plików "cookies": sesyjne i stałe
      1. „Cookies” „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania (opuszczenia strony).
      2. „Stałe” pliki „cookies” przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies”
        lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.
    4. Administrator wykorzystuje własne pliki cookies w celu lepszego poznania sposobu interakcji użytkownika w zakresie zawartości strony. Pliki gromadzą informacje o sposobie korzystania ze strony internetowej przez użytkownika, typie strony, z jakiej użytkownik został przekierowany oraz liczbie odwiedzin
      i czasie wizyty użytkownika na stronie internetowej. Informacje te nie rejestrują konkretnych danych osobowych użytkownika, lecz służą do opracowania statystyk korzystania ze strony.
    5. Użytkownik ma prawo zadecydowania w zakresie dostępu plików „cookies” do swojego komputera poprzez ich uprzedni wybór w oknie swojej przeglądarki.  Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

 

  1. ZARZĄDZANIE PLIKAMI COOKIES – JAK W PRAKTYCE WYRAŻAĆ I COFAĆ ZGODĘ?
  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
  2. W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:

Urządzenia mobilne:

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

    1. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
    2. Administrator udostępnia odpowiednie środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.
    3. Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione
      w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
    4. Hasła użytkowników są przechowywane w postaci hashowanej. Funkcja hashująca działa jednokierunkowo - nie jest możliwe odwrócenie jej działania, co stanowi obecnie współczesny standard w zakresie przechowywania haseł użytkowników.
    5. Administrator okresowo zmienia swoje hasła administracyjne.
    6. W celu ochrony danych Administrator regularnie wykonuje kopie bezpieczeństwa.
    7. Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania, wykorzystywanego przez Administratora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.
    8. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką prywatności stosuje się odpowiednio przepisy RODO oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

 

 

 

 

 

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl